No nevím, ale když jsem hrál Metro Exodus, tak mi přišlo prakticky fotorealistické. A to mám "jen" 1080ti, čili jsem to hrál bez RT efektů. A RDR v rámci možností (tedy, že dnes není divoký západ a lze se chytit jen fotografií a filmů) docela také.
(Ohledně toho Metra, přidat velikost map, expy a perky a TO by byl Fallout. A ne to, co za něj poslední roky vydávají :)
Odpovědět0 0
Metru fakt do Falloutu chybí mnohem víc věcí, třeba systém inventáře, miliony zbraní, realistickej systém munice a podobně. Metro Exodus je pořád jenom jednoduchá střílečka která se jako RPG jenom tváří, ale to že tam místo různejch ráží je třeba jenom "pistol ammo" jasně dokazuje že to s RPG moc společnýho nemá. Fallout 4 byl mnohem komplexnější hra na mnohem víc hodin.
Odpovědět1 0
Přidat víc druhů munice a inventář je maličkost. Ovšem co má je perfektní atmosféra. (když šlápnu ve hře na hada a jak zasyčí, tak se tak leknu, že se málem PO v reálu, je to dobrá hra :)
Odpovědět0 0
"... Chtělo by se říci, že v takovém případě by v Intel Labs možná mohli ocenit dataset od nás..."
:-D
Odpovědět0 0
Jako efekt je tam patrný, ale za mne to automaticky posouvá všechny scény světelně do situace, kdy je prostě zataženo a hnusně. A to bohužel i v situaci, kdy je ve scéně jasný den a polojasná obloha. Tedy za mne to působí opravdu dost nepřirozeně.
Ale jakmile to naučí i posuzovat právě to aktuální počasí ve scéně a podle něj to upravovat, tak by to mohl být dobrý posun.
V této podobě ale to má k dokonalosti opravdu hodně daleko.
Odpovědět7 0
Auta mají ta skla tmavší, asi nějaký UV filtr, takže pohled zevnitř bývá ztmavený.
Odpovědět0 0
Strip poker? :o)
Odpovědět1 0